¿En que aspecto es más importante mejorar Santiago de Compostela?

martes, 17 de noviembre de 2009

“Blogs&Política: militancia e cidadanía”

“Blogs&Política: militancia e cidadanía”

Hoxe viñeron falar á nosa agrupación Jose Manuel Lage, Deputado e Jose Luis Prieto, Reputado;
Ámbolosdous fixeron énfase en aspectos complementarios; Lage defende o uso do blog coma elección personal; Un lugar onde sin a obligatoriedade de facer campañas, o creador pode reflexionar no tocante ós temas que lle parecen relevantes e expresar a súa opinión fundamentadamente; Prieto acercouse ó concepto das campañas electoráis dunha forma más práctica; O uso das redes sociáis e a súa potencialidade.

Comparto a complementariedade dos dous enfoques, pero, si ven entendo que a información debe xenerarse, o coñecemento ten que agregarse... permítanme coma estudiante de Administración de Empresas, Especialidade en Márketing, que comparta o punto de vista de Prieto con maior paixón.

Tamén porque é o que nos toca a cada un.

Os xeneradores de coñecemento, de vertebración ideolóxica deben ser os Políticos, coma representantes, e os Órganos pertinentes (non digo que os militantes non debamos aportar... pero si cada un fai o que mellor sabe ou o que pode facer...). Os difusores da información, e ahí me encadro como usuario desta rede social debemos cinguirnos ás normas do márketing si pretendemos que o impacto das nosas mensaxes sexa efectiva. A Economía non é unha ciencia... pero dende logo profundizou moito nos aspectos da mercadotecnia. A lonxitude das mensaxes, o único concepto forte que se debe transmitir, o número de impactos necesarios para que sexa efectivo na memoria... É un traballo precioso, e sin embargo atopas o rechazo da xente que ten resistencia a palabras tan denostadas coma "política" ou "ideolixía", pero logo van surxindo persoas que responden, que teñen preguntas, que teñen inquedanzas.... e é ahí onde reaparecen os blogs, para completar a información.
Gustoume moito tamén a intervención de Millán aclarando que foi a través das redes sociales onde a apática sociedade meia americana reaccionou e onde resurxiu o interese pola política. Para finalizar, un apuntamento máis: Comentouse que as plataformas "pro-Obama" seguían enviando mensaxes ós que se suscribiran; Nos en márqueting a iso o chamamos FIDELIZACIÓN, porque "é moito más sinxelo/barato conservar un cliente que adquirir un novo". A ver si vamos collendo un pouco de todo isto, porque si non aplicamos o que sabemos, xogamos como as toupas. Eu non creo que por aplicar un márketing un pouco máis agresivo se perda peso ideolóxico. De esquerdas, si, parvo, non.

No hay comentarios:

Publicar un comentario